Isnin, 26 Julai 2010

Sportrim dr tersayang....

My car wit new sportrim..
Salam all...antry untuk kali ini adalah untuk menjawab entry yg sebelum ni..."Selamat Hari Lahir"...hahahaha...scrol semula keatas....krekkkkk...ha tgk digambar tu...tgk kat bahagian tayar tu...hehehehe...hahaha itulah hadiah untuk hari lahir saya yang ke 23 ni...dr encik kekasih...

Ini gambar saya ngn beliau...wawawawa...jgn tgk lame2..nanti korg akan juling...

Saya mengharapkan sesuatu yang indah di hari lahir ku...tp.....ini yang diberi...tp saya tetap bersyukur...sb dulu dia memang da kata lepas setahun pakai keta ni bru tukar sportrim...lastly jadi jgk...hehehehe...TQ lah...tp tok thun dpan apa ek hdiah nyer???...



entry kali ni saya nk msukkn jugak kngn ktorg ms smbut buzday sang kekasih yang ke 23 bulan march lepas...+ smbutan ulangtahun perkenalan kitaorang yang ke-5...ulang lagi sekali...yang ke-5...(bold kn k biar terang dan jelas)...hahahaha...sebenarnyer masa buzday dia tu, dia btl2 buzy..so tpksa lah tunda ke hari yang lain...tp bukan hari makan minggu jgk lah...dah nk sebulan dah bru lh da masa tok celeb8 sma2...hehehe tp aku bg 4 hadiah...ambik ko..puas ati dapt 4 sekali..hehehehe...bukan senang nk dpt hadiah aku tu...aku sorok dalam kereta..aku soh dia cr..hahahah...nk tgk gmbar tk??org yg rakus mencari hadiah...scroll ke bawah k...

Operasi mencari hadiah...dengan ganaz tahap gaban mencari hadiah....

Hadiah Pertama telah dijumpai..ROse Secret".

Hadiah kedua...dijumpai selepas hadiah pertama...seb baik tk hncur lgi...Makan kek.."Choclate Walnut dr Secret Recipe"

hadiah ke-3...Tabung Secret...wawawaw


>dan terakhir...minyak wngi..."Biarlah Secret"huhu

Nota Tangan : Hargailah pemberian yang diberi...kerna ia akan menjadi kenangan manis dalam hidup kita...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan