Selasa, 27 Julai 2010

BENCIIIIIIII.......


Dari malam tadi ko memang wat aku sakit hati...
aku dah banyak kali bersabar dgn ko...
aku dah asa ilang sabar dengan perangai ko...
so tidak perlulah ko nak wat baik dengan aku lain kali.....aku ulang lagi sekaliiii...TAK PAYAH NAK BUAT BAIK DENGAN AKU LAGI.....
aku betol2 SAKIT HATI dengan perangai ko...
cukup lah untuk kali ini...
LANTAK ko lah nak buat ape pon...
ade aku KISAH.....
soooo......pergi mampus lah dengan ko.....
aku tk perlu kan ko lagi....tengok muka ko pon aku tak mau...
BENCIIII...MENYAMPAH gilerrrr.....JUST go fom Ma lifeee....
aku memang betol2 fed-UP dengan perangai ko....
ko tak da pon depan mata aku, aku tak susah lah....
cukup lah untuk kali ini....
juz GO....
Ko kena kuat UMMI...
untuk berdepan hidup dengan orang2 macam ni....

Nota Tangan : Janganlah kita menyakiti orang lain, kerna kita akan disakiti juga satu hari nanti...biarlah orang lain menyakiti kita kerana nanti ada satu perasaan dendam yang bersarang dalam jiwa kita kepada orang yang menyakiti kita...so berkawan lah dengan diri sendiri..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan