Jumaat, 23 Julai 2010

Bila dh boring, saya apa lagi......

dah Lame tk kemas bilik...bila kemas almari masa blajar dulu macam2 jumpa..
yang pling syok jumpa gambar2 ni sume...
hehehe
trus simpan..asa mcm nk buat frame dh ni...
huhuhhuhuhuhu...

Salam all...ni saya masa kecik2 dulu...tapi im not sure ms ni umor saya bapa bulan...tp bila saya tengok balik gambar ni saya teringat anak buah saya sekarang...hehehehhe...sebijik cm ni...adakah anak pompuan saya nanti akan comel macam saya waktu kecik2 dulu???...owhh alangkah bagusnya kalau ianya betul...apa lagi kawin lahhhhhh...(hehehehe)....gelak sorang2.



gambar yang ni pulak masa umor saya da setahun dah ni..hehehe...
comey jer mcm sekarang jgk...(saya memang tiap2 ari comel).....
bila tgok gmbar ni msti mak cik2 saya akan cerita dengan saya tntg diri saya masa saya kecik2 dlu...
hehehehe...
malu ja asa, bangga bila dia kta saya comel sangat masa kecik2 dlu....
kalau lah boleh diputarkan masa balik...
trasa nk jadi msa kecik2 dlu...
semua disediakan...kan3...
korg cm na???
da tk kngan ms kecik2 dlu????
mari lah kongsi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan