Selasa, 20 Julai 2010

Hari Sukan Puspanita KKR



Hari Sabtu lepas aku ngn geng2 opis g hari sukan Puspanita KKR dkt Tasik Pemaisuri...mmg best..g ngn member opis...huhuhu...paham2 ja lah hari sukan kan lebih kepada sukaneka kanak2...tp aku da jgk join 2 3 sukan...siap menang lg...sukan yg pertama aku main ya lah...

TELEFON ROSAK:- mmg rosak..so klu dh rosak apa lg, beli baru lah eh...hehe tk da lah..aloh sukan ni tntg cerita yg disampaikan dr seorng ke seorang tu..tp bila smapai yg hujung sekali cerita tu jadi lain dh...so aku dok yg kt hujung sekali tu..mmg cerita dia mmg lain dh jd nyer...tp kumpln ktorg dpat tempat ke-2 tau...mmg best.....

Ni hadiah tok Telefon Rosak...yg berbalut dlm kertas minyak tu ialah container ngn yg dlm pembalut hadiah tu buku "cerpen" pelbagai tajuk...Eh mn buku tu eh????

hadiah 1 lagi aku dpt set jug ngn cawan....itu tok hdiah cabutan bertuah...mmg berat nk bwk...hehehe...tp alhmdlah ...tk sngka no yg aku dpt tu no bertuah eh...hehehehehe....nk thu no tu....0122...hahahah...jgn wat sbg no ekor sudey leh...hehehehe...hdiah tu aku bg kat mak jer...mak pakai lh kat umh...mst dia pkai tme raye nti..huhuhu...tp hdiah tu lupa nk ambk gmbr dia lah...hehehehe....

Antara staf CKM yg hadir....

Wit "Hot Mama"...org kuat Puapanita CKM.....

LEpas ni tunggu pulak untuk sukan KElab CKM..entah ada enth kak tidak Pah Bedah oi...bl nk buat ja memanjang tk jadi..huhuhu...tk pa lah...anyway best join diorg ni..ok lh...daaa...trima ksih kerana membace antry ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan