Selasa, 2 April 2013

13 hari lagi

Cer tengok kat belah kanan sidebar aku nie...ada coundown day untuk aku deliver baby white...huhuhu lagi 13 hari kot...wawawa takot giler...tapi tak sabar...actually aku memang tak larat dah nak bawak budak kecik nendang2 dalam perut aku ni...nendang-nendang manja lah tu kan...hehehe...tapi tu lah kan nanti bila dah deliver mesti akan rasa rindu ngn budak tecik nie kan....

Kalau dah deliver nti mesti tak rasa dah nendang-nendang ni, taw-taw ja dia da kat sebelah ja tengah merengek ataw meraung..hahaha perhatian kena lebih sikit kat dia...nama baby dah da dah...tapi tak tahu yang mana 1 lagi sebab tak sure sangat jantina baby...

semenjak 2 3 menjak ni panas membahang jer kat umah aku...bukan umah aku jer umah korang jugek kan...uihhh sumpah aku kata aku memang tak tahan sangat...smpai berkemban...berpeluh2...rasa sonok lagi dok kat opis...sejuk ja..balik pon dah petang...petang ja terus malam tak dalah rasa membahang sangat...aku memang tak tahan..rasa nak jalan jer g shoping complex da econ...kan best....

Hujan...pon kejap ja..tak lama...kalau hujan lagi lah air dari hujan tu membahang naiknya...memang tak tahan sangat...kalau time gitu pekena cendol ka best kan....nak makan cendol lah pulak...

Owhh ya petang ni aku kena g chekup lagi kat klinik...almaklum lah kan mak buyung tgah tunggu hari je ni...baby sabar k ebu nak beli barang time expo ni...beli barang baby sikit ngn beli barang aku....

Cheklist barang nk beli :

1. Keperluan mandi baby beli yang botol2 nyer...tahan lama...itu pon kalau harga ok lah....
2. Cari baju dia 2 3 4 5 pasang lagi....
3. Beli bantal karipap tok new born...bantal yang aku beli tu mcam tk sesuai ja tok new born...
4. Nak survey brestpump...kalau ada lah nk beli Madela harmony yang pakage punya..kena gigih sikit tok mengepam manual ni...nak beli yang electrik punya idok mampu...tp juz survey...
5. Nak cari set bersalin yang ok..harga pon ok...
6. nanti pikir lagi...hehehehehe

 Yang aku nak pergi expo baby ni kat midvalley... ni tok rujukan

5th Maternity & Children Expo
Dates: 5 to 7 April 2013
Time: Information not available
Venue: Mid Valley Exhibition Centre Halls 2 & 3
Organiser: The Concept Exhibition (M) Sdn Bhd
Website: Mid Valley Exhibition Centre events page
 here




Tiada ulasan:

Catat Ulasan