Khamis, 4 April 2013

Aku masih disini...

Alhamdulillah...
aku masih lagi da kat opis
boleh lah update blog n tengok pesbok kan...
masa berpantang nanti aku akan cuti 3 bulan...
jawabnya 3 bulan blog aku bersawang pesbook bergayut notification...
nk uat cm na...Tab 10 aku masih kat kedai lagi...
hahahaha...
penat dah berzikir, kang berzikir lagi ngn mr.white kata aku tak paham bahasa...
sabar ja lah...tapi aku dapat bayang lah aku akan bosan giler dalam pantang nanti..
atleas ada tab ker laptop ka ok jugak...
leh menghupdate....
aku masih belum lagi bersalin...
Tanda-tanda nk bersalin tu belum ada lagi...
huh tak sabar...
tapi takot....
Mr. white selalu pujuk baby soh kua time EDD aku...15/4 nie,...
ya lah buzday dia 15/3, buzday aku 15/7 biarlah buzday baby 15/4...keluarga 15 kan...
tak tahu kot aku dah tak larat  nak bawak baby ni dah...
berjalan pon mengah....sakit ja kat pangkal ari-ari ni bila jalan lebih...
nampak kerusi ja sila duduk...hahahahaha


Keja kat opis melambak sngat...esok lah hari last untuk aku setelkan semua ni...
aku dah tak larat nk g opis dah...
tp aku dapat bayangkan keboringan dok kat umh...
tk pa demi baby kan...
tidor malam makin seksa, susah nk tidur..baby selalu aktif nendang2 malam2..tu yang terjaga ja...
tapi tak pa...jnji dia sihat..aku ok..tendang lah baby suka hati mu lah yek....

Esok hari last aku kat opis, hari nk berjimba ngn kengkawan dan jugak hari nk shoping...esok kan da espo kt mid ni...
so aku lah antara orang yang awl akan turun...tkot  g lambat2 nti keja tak dapat setel, barang pon tak abis cari...Moga malam ni aku dalam keadaan ok...sihat dan boleh berjalan lagi...baby nk kua pon biar lah lepas ebu setel semua keja bu k...
Sayunk baby, sayang baba n sayang comot...

Erkkk tadi laki aku coll,....
bagi tahu comot buka peti es, dia makan semua ikan yang dah siap rebus dalam tupaware tu...adoi aiii aku tak penah ajar dia buka peti es....
dan 1 lagi dia dah pandai buka tudung saji..huh...acomot ni memang nk kena...siap tunggu bu balik...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan