Rabu, 21 November 2012

Jantina baby : Mujahid atau Mujahidah?



 Memang eksited sangat nak tahu jantina baby...
bak kata orang senang nak cari baju dia...
Sekarang kan dah da peralatan canggih kan untuk tengok semua tu...
Scan gender baby melalui 3D @ 4D Scan...da sesetengah servis tu siap dengan video skali...
dah usha elok punya lah kan...tapi kecewa ja....Mr. White kata dia nk suprise jantina baby...
Nak ikot aku punya setan ni nak je pergi klinik sorang2...
Scan 4D dekat Columbia Asia Seremban 2 tu...
biar lah aku sorang ja yang tahu jantina tu...
aku da duit boleh ja nak bayar kan...
lagi pon baby first ni memang eksited lebih lah kan...
tapi bila pikir balik..tak elok pulak buat macam tu...
Dah membelakangkan suami kan, kan suami kata tak yah g...
sabar ja lah...

Cakap bab Jantina ni aku nak baby gurl...dari dulu lagi...
sebab aku kan sorang ja anak perempuan...
yang lain semua lelaki...
pastu bila tengok baju baby gurl ni geram ja kan...
comel2, cantik2, macam2 fesyen ada..headband pon macam2 jenis...
maun tak geram tengok...
tapiii.....
Mr. White dah cakap awal-awal dia nak baby boy...
owhh boleh geng dengan boiboiboy...hahaha
alasan dia 1 ja...
"kalau dia tak da kat umah nanti baby ni boleh tolong gantikan dia jadi imam"....syahdu kan...
aku terus terkunci kata-kata..tapi bila pikir balik betul jugak...
so aku pon dah positifkan diri aku...
terima ja walaupun baby boiboiboy..kalau baby gurl pon aku terima jugak..
janji baby sihat, sempurna bila dia lahir nanti...
n aku pon sihat jugak masa tu...hehehehehe

Aku masih belum rasa baby kat dalam perut ni...
orang kata biasanya 4 bulan dah boleh rasa...
aku dah nak masuk 5 bulan dah...
ataupun aku tak boleh nak bezakan rasa tu kot..
tah lah kdg2 rasa mcm perut aku ni berdenyut2 jer...mungkin tu dia kot...
tapi aku kat rumah selalu baring.tengok bentuk perut sendiri..
nak2 perut dah nampak ni...
.nak tengok kalau dia bergerak ka kan...
camna lah yek kuasa tuhan tu..leh ada baby dalam perut nie...amazing...
Dah ramai yang tegur soh aku pakai uniform...
opss 1 uniform pon aku tak beli lagi...blm ada mood nk g beli...duit pon paras hidung...
hehehehe..sabar da rezeki kita beli yek..beli sikit2..insyaallah...

2 ulasan:

  1. takpe mi... pape pon janji baby sehat... ummi sehat... Insyaallah...

    pst.. byk zikir2 sket taw... =)

    BalasPadam
  2. Hehehe...pasni solat lelama yek..hahahahaaha

    BalasPadam