Khamis, 2 Februari 2012

Yeayyy...Tarikh dah ada...1 2 3 buzyy...


Salam...
OPSSSS...Sekarang dah Febuari....
Cepatnya masa dah berlalu...
makin lama makin hampir...
saya terlalu buzy dengan kerja dan persiapan perkahwinan saya..
hehehe Alhamdulilah...
tarikh perkahwinan saya pun makin hampir...
kalau 6 bulan lepas berhempas pulas sampai menangis2 (tipu2) nak cari tarikh...
sekarang dah ada tarikh yang dipilih...
Insyallah...
Majlis perkahwinan saya dengan pasangan pilihan saya adalah pada :
Nikah : 16 Mac 2012 (lepas Asar)
Resepsi : 17 Mac 2012
Bertandang : 18 Mac 2012..
Semoga Allah S.w.t permudahkan urusan saya dari mula sehingga berakhir majlis,..
Insyaallah....

2 ulasan:

  1. i've got tarikh oso. ihik3

    **nnt kite cite**

    BalasPadam
  2. kamu pon dh detarikh ke mango??? aku gak yg dakde papo laei... sadis

    BalasPadam