Selasa, 14 Februari 2012

Tema Colur Nikah,Berinai, Resepsi dan Bertandang

Salam...hari ni saya nak cerita tentang tema majlis kahwin saya nanti....ingat lagi tak tarikh kawin saya??ha tinggal 30 hari jer lagi...tolak cuti malas, tolak tidor, tolak makan semua tinggal 2 minggu ja lagi...saya takot sebenarnya...macam-macam pikir sekarang ni...ok lah jom kita view 1 per 1 color untuk majlis saya nanti...


1. NIKAH
Colour = Putih + Pink + Greeney = Warne favorite saya...
Family Outfit pada hari tu opkos lah wana hijau + Pink
Baju Melayu dengan baju kurung....
Kawan-kawan pastikan pakai baju warna hijau jugak taw..pink pon muleh jer....
Ceriakan kaler ni??...saya suke...


2. MALAM BERINAI
Colur = Biru Turquise (betul ka eja ni)
Family Outfit = Tak kisah lah colour pa pon....
Opkos baju kurung yang lelaki suke atilah nak pakai bju pa..
Kawan-kawan korang taram ja lah baju pa pon...
Saya mmg nak wat colour ni dari dulu...Biru tale@biru firus ni...
tapi kat butik yang saya buat bju ni colur ni mmg menarik perhatian saya...
so saya pilih colur ni ja...

Warna ni kurang sikit dr warna bju saya...ni warna biru tua...saya biru terquise pekat...

3. RESEPSI
Colour = Merah + Putih.....
Family Outfit opkos lah merah jugak....
baju kurung dan baju melayu...
Bride'smaid : hehe Yellow taw color greey...
Merah makngah k...


4. BERTANDANG
Colour = Biru + Purple....
Saya macam pelik tapi cantik...saya penah tengok combination colour ni...
Outfit family = Gold Colour....aik lain kan...
kawan-kawan = hentam saja lah labu..


Kesimpulanyer, warna atau colour mejadi peranan penting bagi kemeriahan majlis nanti....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan