Rabu, 22 April 2015

Nur Raisha Humaira - Macam mana boleh dapat nama nie?dan kesan pada nama..

Salam...

Nak update tentang nama anak aku yang no 2..

NUR RAISHA HUMAIRA

Nur - Cahaya
Raisha - Pemimpin Raja
Humaira - Berpipi Merah

Alhamdulillah akhirnya nama ni jugak yang kitaorang pilih...

Aku memang nak Raisha tu sebab nak panggil dia Aisha...sama dengan abang dia Ayish...sama lebih kurang lah...

Humaira bapak dia pilih...tu pon dah 2 minggu sebelum nak daftar pilih nama Humaira...

kebetulan sebenarnya...Raisha ni lahir dah besar..3.5 kg..pipi dia mengelebeh lah sikit..senang nak cium..

usben suka cium dia kuat2..cium sambil tonyoh2 muka ka pipi dia..terus pipi dia merah..Tu yang dapat nama HUMAIRA...

Raisha ni kebetulan jer..aku suka sangat nama ni..tapi masa tu kebetulan nama anak perempuan Fasha Sandha pon Raisya Jemaima kan...tu yang bertambah perasaan aku nak nama tu...

So gabung kan nama dia jadi lah Nur Raisha Humaira....

Terus g daftar nama dia...Alhamdulillah senang sangat..tak dalah susah nk cari nama...

Aku tengok perangai raisha ni lebih kurang macam anak raja jugak kot..

1. Tido nak kena tempat yang empuk2 jer...dia boleh tido bawah tapi kat tilam kekabu dia..peluk bantal peluk dia tepuk peha sikit..lena...kadang2 dia tido menangkup yang penting bukan dekat toto biasa k..

2. Tempat dia nk lepak mesti berkipas...kalau tak dia menjerit menagis..penah 1 hari letak dia kat toto biasa...kipas usbend pelahankan terus dia menjerit nangis... duduk dalam stroller nangis bila aku kipas kan dia terus senyap...kan anak raja sangat...

bila dah jadi macam ni kan baru teringat nama dia tu..-pemimpin raja- lebih kurang lah nak sedap2 jer..haihhhhh,. harap dia dah besar nanti jangan nak banyak cekadak pulak...berpeluh lah ebu nak melayan anak dara sorang ni...
Macam ni lah cara si Raisha tido..tilam kena empuk..kipas atas kepala n satu kipas duduk kat tepi dia..baru nak tido...anak raja ker?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan