Isnin, 23 Februari 2015

Lama Menyepi kini kembali....

Alhamdulillah masih ingat pasword blog nie...

Cuak kalau tak ingat...

Alhamdulillah dah selamat melahirkan anak no-2...

Mak dengan anak sihat..

Berat baby 3.5 kg...perempuan... lahir secara normal...

Nama Baby Nur Raisha Humaira Binti Mohd Khairillah..

Tarikh lahir 13 November 2014...

Masa baru lahir...

Dah balik rumah masa ni..dalam 4 hari


2 bulan

2 bulan setengah..



Sebelum ibu masuk keja
Nampak tak?rasa muka berbeza kn dari ebu...

yang no 2 ni kitorang panggil bunga...keluarga belah mentua belah aku semua panggil bunga..

tapi bila dia dah besar ckt aku rasa lebih sesuai panggil AISHA....bapak dia lebih suka panggil adik..
dia ok jer...

cm na leh panggil bunga? masa dia baby dlam masa 2 minggu jugak baru comfirm nk dafta nama dia...so masa tu berpantang kat rumah mak mentua..ada 2 bab..adik ipar bersalin jugak..awal 20 hari dari aku...so kebetulan anak aku perempuan..aku pon suka nak panggil dia bunga...dari panggil baby..bila orang tanya nama aku cakap lah bunga..melekat lah sampai sekarang...

tapi aku kat rumah selalu panggil aisha, raisha...

abg dia si uwais panggil echa..

baba pgil adik...

mana2 ja lah nti dh besar sikit panggil lain pulak....

lepas ni update hal ada anak 2 ni yek...ada masa kita update..

mood bekerja masih down...rasa lgi best dok rumah jg anak2...

byeee

2 ulasan:

  1. mmg lain muka ea umi, x tau ikut muko sapo..mungkin da besar nanti baru la ikut muko ko tu...den panggil munge la ea...hihi

    BalasPadam