Selasa, 19 Ogos 2014

Mohon Tukar Tempat keja...

Cerita lama kembali semula...
Stress bila pikir...
huh.....
jd PA gini lah...susah sangat nak tukar...
rasa nak benti kerja ja...kan3...

Sekarang ni tengah usaha buat surat permohonan Pertukaran....

Masalahnyer bos plak nak peganti serentak... mn nak dapat????????

nak pujuk bos...kipas2 pasang econ!!!!!
bukan cara aku...

yes semua orang da masalah sendiri...

Aku ni isteri, ibu...argghhh tanggungjawab tu...stress..

Perjalanan hari2 pergi balik buat aku lagi stress...

Kos perjalanan, masa prjalanan....

pikir hal anak laki kat umah....hal2 dalam rumah...

makan pakai anak, laki...wekend ja boleh buat...blik umh opkos lah dah penat...

stressss.....

pregnant, simtom2 penyakit ni...streesssssss

Sabar sangat...dah tak larat nak berulang macam ni....

Semalam dah genap 6 tahun berkhidmat...

Hah...stressssss.....

Sapa nak tukar ngan aku?

Sapa nak tolong aku....




meroyan plak aku kt Blog ni...adoii aiiii

Tiada ulasan:

Catat Ulasan