Selasa, 27 Ogos 2013

Rindu bau baby

 Salam...
Teringat lagi time ayish baby dulu..
rindu sangat time ni..
bau baby tu...wangi.
bau syurga...
lagipon ayish baik jer time kecik...
masa awal2 dia lahir ja dia jaga malam...pkul 2 pagi bru tido..
lepas tu ok dah..
klau dia bangun pon dia nak susu ja...
ebu rindu sangat dengan ayish..
nasib baik ebu ambik gambar ayish masa tecik dulu..

 Ayish tido lena sangat..tapi bila time petang...kalau tak dia nk ngopek ja..dari pagi...petang baru lena..

Ayish sampai sekarang dia tido tak lena...kalau dia tido lena kacau/usik macam mana lah dia tido ja..kalau dia tido tak lena mata dia akan terbuka sikit..orang tua kata tido2 ayam..

Gambar ayish dengan baba...

                                    
Ha ni gambar dia mengamuk..menangis jer..aku kalau dia menangis aku tengok ja..tapi kalau keluar air mata semua baru aku pujuk..suka tengok dia nangis..hehehehe

Pasni bila ayish dah besar..dah cerdik kalau dia buat hal aku tunjuk ja gambar ni. bia dia tengok gambar dia semua...hehehe

Aku masih lagi dalam dilema melahirkan ayish...masih ingat lagi kena belah tu macam mana..takott oo...
ada masa aku cerita yek...

baba cakap dengan ayish : "Ayish lepas ni nak adik perempuan ka lelaki?.."..
Earkkk????!#&@%$...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan