Khamis, 22 Ogos 2013

5 Tahun "Saya Menurut Perintah"

Salam...

Kalau aku dah ada anak besar dah anak aku...sekolah dah dia skrg...

Yes tu lah aku nak cakap...bukan pasal anak ok.
tapi tengok tajuk lah...

5 tahun lama kan...

17/8/2013 genap aku 5 tahun berkhidmat dekat JKR nie...
duduk kat kerusi empuk ni...
Mengadap komputer, buat benda/kerja yang sama....

pagi2 melepak kat pantri...

cop surat, taip surat, draf surat,. failing, update calender bos...kerja lain..kerja yang diarahkan dari masa kesemasa hoh....

5 tahun ok...

Alhamdulillah semua keja yang aku buat 5 tahun tu memang memudahkan aku...

tak selalu nak stres2...kdg2 tu ada lah jugak....

tak selalu nak rushing2...kdg2 tu ada lah jugak..

tapi aku rasa bosan sikit...
tempat yg sama, komputer yang sama, kerja yang sama...

bukan tak bersyukur....

Alhamdulillah....
nak cuti senang, keja senang, orang sekeliling menyenangi, hidup senang, pergi balik kerja senang...
semua senang...tapi kadang2 nak jugak perubahan...

tak sangka 5 tahun dah aku kerja kat sini....
aku dah try mintak tukar...

SUSAH....PAYAH sangat....

Kesian anak, kesian suami, kesian diri sendiri...

Doakan aku ada rezeki bertukar, rezeki untuk kerja selama 5  tahun ni...

YA Allah aku bersyukur dan bertrima kasih padamu..
kerna telah memakbulkan doakan...

"Mudahkan lah  segala urusan ku YA ALLAH"...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan