Isnin, 29 Oktober 2012

Rumah Telah Disewa

Salam...
Alhamdulilah rumah yang nak disewakan tu telah pon disewakan minggu lepas..
Pada mereka yang hntar email kat aku tanya tentang rumah tu terimah kasih..
ingtkn bila dah post kt blog ni tak da feedback tp sebaliknya...
Siapa cepat dia dapat...hal rumah tu dah setel...
Owner pon dh jumpa dah dengan penyewa tu minggu lepas..
dan aku harap pilihan aku tu adalah yang terbaik...
boleh jaga rumah tu dah tak culas yek...
eh sory kan dah janji nk attach gmbr rumah..tp disebabkan tak sempat nak ambik gmbr rumah dah da yang booking so tk yah ambik lah yek...

aku terlalu buzy sejak 2 3 menjak ni...
jadi isteri, mommy to be, menantu, dan lain2 ni memang membizikan..
hmmm doakn mak saya cepat sembuh SEPENUHNYA ya..
dan cepat keluar hosbital....nanti update lagi...byeee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan