Rabu, 1 Disember 2010

RM 500.00...kau ada???

Jangan kelabu mata dengan gambar duit diatas.....
Semalam tido awl...kol 10.30 dah masuk tido dah...
masuk ja k..bukan tido...
lending jap..pastu on Radio Enset pemberian MR.Risik aku..(Klakar nya nama for this timebeing ok..)...
Touch-TOuch-touch...ha dah dapat dah siaran....
Clean n CLEAR giler...Aku suke..Aku suke...(melompat kesukaan=nampak giler tipu melompat kat opis ni...)..
siaran IKIM.FM....huhuhu...ceramah dari siapa tah...aku pon lupa...
berkaitan apa tah...aku pon lupa...(banyak sangat minum air semut)...
sebelum tido ingt...dh tido bl bangun ja trus luper....
aku bukan nk citer aku ni baik dengar IKIM.FM jer...
terfikir jap...esk 1 hb...(1 Disember 2010)...
Bonus masuk lah...RM 500.00....hahahaha...
Korang ada??aku ada..klau korang pon ada sila senyap k..hahahahaha...
Ingat Hattan nyanyi..."Duit Duit dimana kau duit".....
hahahaha...so duit itu akn abeh bila dikeluarkan...
so jgn dikeluarkn jika tidak perlu..
buat2 terlupa no.pin ATM tu..@ buat2 macam byk lagii duit kt tgan ni...@ buat kad ATM tu tk wujud..hahahaha..
mst ko lupa...tp buleh ka????
malam tadi aku mimpi...
takot ooooo...mimpi tntang benda yg aku sayang dh rosak...
tp orng tu tak mngaku di yg wat...
esok aku citer leh tak...
nk blik ni...
mlm ni nk mkn apa eh???ri ni da pasar malam...leh lah singgah...
tpppp kalau singgah kurang2 RM 10.00 mesti abeh...
eh tk pa RM 500.00 kan ada.....???...lol..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan