Khamis, 25 November 2010

ETS KTMB.....



Salam all...

19 November 2010 : Bangun pagi...nak g keja ni...kol 5.00 dah bangun dah...siap2 dalam keadaan mamai yang gelap gelita tua start enjin keta trus bawak g KTM....parking keta beli tiket ke Midvalley...smpai ja ktm trus ja pelik...eh nk naik tren yang mana 1 ni???yang baru ada yang lama pon ada....aku pikir klu naik yang baru tu tak thu dia turun ataw tak kat Midvalley..so dah gayat sgt naik ja lah yang bru tu kan...nak merasa...kita bukan selalu naik komuter pon...naik ja lah...Masyaallah...(gayatnyer aku).cntik nyer tren ni...aku tk penah naik tren exclusive cm ni..trus aku keluarkan 'Ceknon aku'..snap 2 3 keping...pastu dah...trus tak mamai dah...laju jugak..aku suker...perjalanan asa smooth jer...

Sedikit maklumat mengenai ETS KTMB yang baru ni. ETS KTMB ni merupakan tren tercanggih dengan teknologi Jepun yang pernah KTMB ada. ETS KTMB juga mampu bergerak dengan kelajuan 140km/j. Dengan kelajuan ini tren berkenaan mampu melakukan perjalanannya KL-IPOH dengan mengambil masa hanya 1jam 15minit.

ETS KTMB ini juga dilengkapi dengan pelbagai kemudahan seperti tandas, tandas untuk OKU, televisyen untuk hiburan, cctv untuk keselamatan penumpang dan pramugari untuk memberi layanan kepada penumpang. Memang seronok ETS KTMB ni..hehehehehe....


Tempat duduk dia memang selesa.....


Suasana dalam ETS....

1 ulasan: