Rabu, 3 November 2010

Bersalah atau tidak????

Adakah aku bersalah pagi tadi...
ini bukan cara aku...
tapi bagi aku cukup lah selama ini aku berlembut dan bersabar dengan apa yang terjadi....
tok kali ini tuhan dah keraskan ati aku,
tuhan dah hilangkan perasaan kesian, simpati...
dan semua dasar itu telah hilang...
adakah patut untuk aku minta maaf???ohhhh tidak mungkin...
Bukan salah aku...
i alredy do the best for us...
but dia masih macam tu....
11 bulan telah berlalu...
biar lah ia berlalu...
tidak pula timbul niat untuk berdendam...
aku doakan dari jauh....
dan aku akan pergi...
tamatkan persengketaan ini....
cuma tunggu hari....
hari itu akan terjadi....
aku rasa aku tidak bersalah...
andai tuhan timpa kan aku balasan dengan keegoan diri ni...
aku terima..
kerna aku insan biasa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan