Jumaat, 12 Julai 2013

Ayish dah boleh Meniarap...First time tengok

Salam...
Nak cerita tentang anak bujang aku tu...makin besar makin banyak ragam itu aku tahu..
semalam balik keja asyik tengah tido dalam buai..panjang dah anak ebu..dah besar kamu anak....
Makngah cerita...ayish nangis tadi...mungkin rindu baba dia...owhhh...bergenang air mata..
makngah cerita lagi ayish pukul 4.30 dah bangun..pastu pakngah balik keja...dia tengok ja pakngah...pastu pakngah dukung lah dia..mungkin ayish ingat tu baba dia kot..sebab tu dia tengok...
tapi bila pakngah dah dukung dia tengok muka pakngah lain jer terus dia nangis...nangis yang susah nak pujuk tu...menangis ja...sebab tu makngah kata dia rindu baba dia..tu yang makngah masukan dia dalam buai tu...tu aku balik tengok dia tido tu...

Sebelum berbuka aku masej lah Mr. White cakap ayish rindu dia...aku cerita lah kat dia apa yang dah terjadi...pastu pukul 11.00 malam ja Mr. White sampai kat umah tu...tapi masa tu ayish dah tido...

Ayish ngan baba dia rapat lah jugak...baba dia suka main dengan dia...suka borak2 ngan dia..tu dia teringat tu..kesian kamu anak...pas sahur baba balik seremban balik...

Ok lah nak cerita tentang ayish meniarap ni...

Apa korang rasa bila anak korang dah pandai buat keja2 dia..faham kan keja2 dia tu...masa ayish pandai senyum dulu bergenang jugak lah air mata ni...sejuk perut orang kata...dah lah ada lesung pipit kan kat pipi dia...dia senyum dengan aku masa tu...so pagi tadi aku kejutkan ayish nak susukan dia sebelum aku bersahur...ayish memang dah belajar mengiring dah..so pagi tadi dia mengiring2 terus dia meniarap..tapi tak da lah meniarap yang betul2 tu..sebab tangan dia tersepit bawah badan...menangis jugak dia..terus aku kejut mr. white suruh tengok ayish meniarap...best2...

Pasni tak sabar nak tengok ayish mengensot dengan merangkak pulak..harap ebu orang pertama yang dapat tengok...sayang ayishhh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan