Jumaat, 15 Oktober 2010

Dia "Puteri".....

Saja ja nak upload gambar anak 'manakan' (ank buah loghat utara) aku ni....sebab dia comel...aku geram...kata mak su aku, time dia besar macam ni lah sedap nk peluk...nti dia dah besar sangat mana nak kat org kan...hehehehe...sekarang umor dia 10 bulan...dah pandai bangun sendri..bangun-jatuh-bangun-jatuh...sikit ari lagi leh lah nk jalan tu...Geram!!!!...ni lah sorg2 nyer anak buah aku...hehehehehe


Ni gambar paling latest...dia dah pandai berposing dah sekarang ni...hehehehe


Ni dalam kereta...nampak ja aku pegang kamera dia pon dok mengendeng2 ngan aku...thu2 ja org nk tgkap gambar.....

Cuba tengok...kat mana persamaan aku ngn puteri ni....CUCU kesayangan ayah aku ni...

Ni gambar dia masa raya hari tu.....

"Puteri Ayuni Waddah binti Akmar Faisal"

Ini sebenarnya aku nk tunjuk...ibu dia ngn mak aku wat kuih kat dpur...dia wat keja dia sendri...menyelongkar barang2 dia...bila aku nk snap gmbar dia dok wat muncung dia macam tu...comel tak????

Ni lah keadaan semasa dia menyelongkar barang dia sendiri...heheheh bila panggil ja nama dia...mula lah wat muncung macam tu....

Aku tengah heran ni...tak tahu la kat mana dia blajar wat macam itu...aku tak penah ajar dia wat macam tu...pelik betol lah budak ni...

Dia buat lagi tu...hehehehehe...setiap kali dia baliik...mesti ada skill baru yang dia pelajari..hehehehe...

Last sekali kemahiran dia ialah :
membuihkan mulut dia smpai menyembur2...
Main bacak2 ngn aku..
klu kita kata bye2 dia pon akn angkat tangan dia bye2 kat kita blik...
klu kita kata tak nak,, dia akn menggelengkan kepala dia laju2..
kalau kita kata mata mcm mana??...mata mata...dia akn kelip2 kan mata dia...
sooo sweeetttttt.....
rindu ngan puteri.....muahhhzzzzzzxxx...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan