Isnin, 6 September 2010

RosE TIsue...


Salam all...
Dah lama tak update ri ni baru nk gatal tangan update blog aku ni...
aqu juz nak kongsi cerita tentang pergi buka puasa ngn BF ja...tp citer ni minggu lepas punya cerita...almaklumlah kan sebab dah lame tak buka blog ni itu yang tk update tu...lagi pun aqu tgah kumpul story nk letk kat update ni...eh dah macam wartawan plak kan...hehehe...im PA ok...ok lah kita sambung crita tu ok...
Macam biasa lah pas BF abis meniaga kat Bazar Ramadan ktorg pergi lah cari kedai yang sesuai ngn citarasa kitaorang..dia pun dah paham dah aqu ni tak suka makan kat kedai ramai org ni...asa serabut jer...mmg kedai ni aku suka sgt...lagi pon makanan dekat kedai tu sedap2 giler...n tempat dia 'romentik' sesangat..huhuhuhu.....aku sukeerrr..aku sukerrrr....(eh lebih2 plak)...
Aqu mula2 plan tak mo makan nasi...sekali plan tak jadi lah...si BF dia oder yang sedap2 jer...aqu apa lagi, tidak melepaskan peluang...aku bantai lah oder ikot selera aku....hahahaha....aku oder nasi putih, Tomyam Campur dengan Telur dadar goreng...si BF oder ayam masak merah dengan sup daging...huh...mmg puas ati..sedap sgt..tp aku tk leh nk abeh...kenyang dah rasa...si BF soh aqu abehkan jugak..mana leh larat aku nk abehkn...lagi pon bukan aku yang kena makan banyak ni...ko ptt nyer kena makan byak...sb aqu dh gemuk engko tu kuruih...kono lh makan banyak...(klu BF tgk blog aku ni..kompom dia bising)

Pas jer mkan aku pon kekenyangan..smbil tersandar kat kerusi tu aku tengok BF senyap jer..tah apa yang dia wat kt bawah meja tu...aku pon mlas nk ambik port sgt..sb aku tgah layan perut aku ni...kenyang bebeno gamaknyer...smbil tu aku senap2 lah gambr..2 3 kali senap..dh kena marah...BF, I'm blogger ok....kena lah ambk gmbr....n then BF tgur aku.....


BF : tgk budak2 kat blakg tu???(aku pon menoleh...mmg budak2 ni bising dr tadi lg)...

Aqu : eh diaorg bukan pekerja kat sini ka???(aku pon toleh lah balik dekat BF)...

n then....SUPRISE......

OMG!!!! bunga ros k....tp diperbuat daripada tisu...(MAK AI kretif nyer laki aku ni)...
aku terharu giler...mmg dari dulu first tme aku berkwan dgn dia dulu...aku mmg nk bunga ros pon...tp dh 5 tahun aku kawan ngn dia ni tk penah nyer dapat...agaknyer kedai bunga tutup kot bl dia nk g bl bunga tok aku...ehehehee...aqu btl2 hargai bunga tu...wlaupun bunga tu bunga biasa ja...hehehehe.....sampai sekarang mak simpan nyah.....hehehe...(tp bila BF nk bagi aku bunga rose yg betul2 tu ek??...aku selalu bayangkn dia anta bunga tu kat rumah...ngan coklat, dengan bear sekali...adoi ai...klu mcm tu lah mau nyer aku nk kwin free ja ngn dia...hahahaha idok lah gitu...teman grau ja...huhuhu...
Bila time nk bayar ja...aku terkejut apabila BF terkejut tgk harga dia...giler2 murah...4 dishes, 2 nasi, 3 air...tk smpai RM 20.00...huh...klu aku thu td aku oder mcm2..(hahaha ni niat tk baik ni)..kuang3....pas berpuas ati dengan bayaran...ktorg pun jalan2 g benteng....hehehehe...jalan2 jer bkn shoping k...k lah all...nti da story kt smbg lg k...
daaaa......
Aku sedang menikmati bau bunga ros itu, walaupon tiada bau...Hanya sekadar hiasan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan