Rabu, 29 September 2010

::Kenangan Lama::

Salam alllsss....
Umi cuma nak korang compare gambar Ummi masa Ummi belajar kat Poli dulu k....
Ni lah nama poli Ummi dulu...ha bace sendiri k....PTSS..

Ummi cuma nak korang compare/buat perbandingan diantara gambar2 Ummi tu...daripada sem 1, sem 2, sem3(LI) dan sem 4....compare dari segi :-
1. Gemuk/kurus/sederhana/maintain
2. Hitam @ putih @ biasa ja
3.Perangai/cara ambik gambar tu...(berubah @ tak).....
4. n last sekali...ulasan anda tntg ummi dengan gambar2 yang ummi sajikan ni k......yang baik ja...yang buruk juz email ummi...wakakakahhhh...

Ok mari kita mulakan dari sem 1...

# Sem 1....Januari 2006
Teringin beno pakai kebaya...kan jadi mcm tu???Flat jer...tk da cutting pon.....TEeetttttttt...aku gemok..

Hitam tak aku masa ni????

Aku nampak macam belum matang lagi..ya lah masa tu sem 1..umo pon baru ja 19 thun...

Ni nampak macam budak2 sikit kan...tp aku itam jugak masa ni...

# Sem 2...Julai 2006
Sem 2 pon aku itam lagi...dan aku sedikit temban time ni...

Eh yang ni nampak kurus plak...hehehe cm longgar ja baju tu...wawawa..

Ha gambar ni aku semakin maju untuk gemuk...n stil hitam lagi...

Ni nampk biasa ja...

Hitammmm....


# Sem 3...Januari 2007..(Practical Sem)

Gemuk dah tim,e ni..ya lah dok ngn family..hati senang...

hurmm...tak suka2...menciiii...temuk niiee...

ini lagi nampak kegemukkan aku...tk mo tak moooo...

Tembam kan pipi ummi...

# Sem 4...Julai 2007...

Ha gambar ni ummi lepas LI...still gemuk lagi....

Ni pon sama jgk...

Ini lagi menampakkan kegemukan ummi...

Ini pon...gemuknyer...

Gambar jauh pon stil nampk ummi gemuk tu...

Rileks ja gmbar ni kan...tp lengan tu, cuba tgk..ishhh222..

SEKARANG♥♥♥♥
Ini lah Ummi Nadrah setelah melalui trnsformasi kulit..wawawa...Kulit ku :- sye berpuas hati... Badan :- Nak kurus lagiii.....nak berat ummi jadi 47 kg...huh mesti aku solid tme tu kan3...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan