Jumaat, 13 Jun 2014

Tanggungjawab isteri ibu....

Salam.....
sejak bulan Mac hari tu sampai sekarang aku selalu stress dengan kerja aku...
bangun pagi2, azan pon belum berkumandang lagi aku dah start enjin kereta g komuter...
tu belum lagi time aku bangun ayish pon bangun jugak...

Dr awal Mac sampai hari ni aku tiap2 hari g keja lambat...
balik sharp pukul 5...

Semangat kerja......TIADA..

Prestasi kerja .....DOWN...

Kualiti kerja......NONE

yang ada STRESS YESSSSSS....

pergi berlari
balik berkejar...


sapa sanggup...

Merayuuuuuu.....

HOPE sangat dapat tukar.....

Ya Allah,

Stress yer bila kenangkan anak...

kehidupan aku tak sama mcam kehidupan orang lain...tak sama...

TOLONG LAH...

Amin...



Maun aku sampi rumah pukul 8 ni kang...jemput anak kat taska pon pkul 8...apa perasaan ko?tgak anak tdur terlentang kat taska/rumah ornag...tunggu ebu ambik...So SAD.....

Aku tak nak keja ni...ambik lah..beban bagi aku klu semua last minit...


Nanti aku cerita detail...


masih menunggu dokumen utk last touchup...

#kulimemangbuatkejalastminit....

2 ulasan:

  1. aaaa kita baca pon da letih apetah lg nak menghadapinya..
    sbr ye umi..kita faham sbb kita pernah lalui..baru lepas setahun lebih tinggalkan bidang staybck2 smpai pagi..ni ada plak yg gatai nak suruh kita stay sbb anak dia kecil..

    pFtgftgttfg!! abis anak aku x kecil kah??anak ko nak masuk 3 tahunn kottt..cish

    BalasPadam
  2. geram kan kak roz...nak tukar tah bila tah...sabar ja lh...tgh usaha buat surat ni nk tukar...tk thu lah dpt ka tak....kt wat keja org bkn nk hrgai pon...rs mcm kuli dah...ceh

    BalasPadam