Jumaat, 11 November 2011

1

Salam...Hurmm tak tahu nak tulis apa hari ni...tapi yang pasti hari ni orang lain bergembira...sebab ramai yang nikah pada hari ni...sebab tarikh cun jer...lagipon jatuh pada penghulu segala hari...TAHNIAH kepada pasangan yang bernikah pada hari ni...doa saya moga korang berkekalan hendaknya...aminnn...tapi bagi saya...urmmm cepat lah hari esok..buka ja facebook semua update tentang hari ni...11.11.11...hancur rasa hati...sabar peneman.....
Plan utama masa saya tunang dulu adalah nak langsungkan pernikahan pada hari ni...11.11.11...sebabnya saya kan tunang pada 1.1.11...tapi kita hanya merancang, tuhan yang menentukan...tak palah nk buat macam mana...saya redha nombor atau angka bukan segalanya...yang penting adalah kebahagian saya bersama dia dunia dah akhirat...amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan